<3 Pravi Prijatelj Je Onaj Koji Te Drzi Za Ruku I Dodiruje Tvoje Srce...<3

Sjecam se tog dana kao jucer…Ljeto je polako prolazilo…Dosao je i taj prokleti septembar…Koracala sam polako prema opcoj gimnaziji ispunjena sa miLion nekih osjecaja…Ukratko to je bio pocetak jedne nove faze u mom zivotu…SREDNJE SKOLE…Usla sam u razred puna samopouzdanja…Naslonjena na jedan stol…Bila je ONA...ONA osoba koju sam znala jos iz osnovne skole…Isle smo u razred do razreda ali nikad nismo komunicirale…Ali nesto me tog dana natjeralo da joj pridjem…Pozdravile smo se i zapocele razgovor…Odlucile smo da zajedno sjedimo…Tad nisam ni slutila da ce mi ta mala luda promijeniti zivot…Da ce toliko utjecati na mene…Prvi mjesec dana naseg skolovanja malo je reci da smo se mrzile…Nismo se podnosile nikako…Ali vec nakon toga sprijateljile smo se…Prvi razred je tako brzo zavrsio…Na raspustu nismo se vidjale bas puno ali cim je pocela skola…Pocelo je i nase druzenje…Nismo bile best frendice jer smo i jedna i druga imale prijateljice sa kojima smo bas bile bliske…Ali nesto je puklo…I sada ne mogu da zamislim zivot bez NJE

Toliko je puta bila tu za mene…Kad mi je bilo najteze…U trenucima srece…Kad mi je sve islo na zivce ONA  je bila jedina koju sam zeljela vidjeti…Jedini razlog zbog kojeg sam jedva cekala da odem u skolu…Jedina osoba koja me znala nasmijati i dovesti do suza…I dalje je sve to…U najgorim trenutcima ONA je jedina osoba koju trazim da mi bude podrska…Utjeha…Rame za plakanje…je ONA


Ovaj post posvecujem NJOJ…Jer  da nema NJE…Ko zna sta bi bilo sa mnom…

HVALA ti sto si uvijek tu za mene…Sto uvijek imas vremena da slusas moje gluposti….Moja jadanja…HVALA ti sto me nasmijes cak i kada mi nije do smijeha...HVALA ti za svaku rijec utjehe…Za svaki pogled…Osmijeh…HVALA ti sto si moj oslonac u zivotu…HVALA ti sto si tu…Sto postojis…



ANITA VOJIM TE PUNO LAWICE MO'A MAWA…UVIJEK CU BITI TU ZA TEBE KAO STO S I TI BILA TU ZA MENE…

Nemoj plakati,ti si predivno bice,svaka tvoja suza i mene se tice,svaka tvoja suza i mene boli,jer ja sam frendica koja te puno voli…



ellmabanks

18 komentara

Komentariši